Handelsbetingelser

Nedenfor kan du læse salgs- og leveringsbetingelser i forbindelse med køb hos combicool.dk.
Hvis du har spørgsmål i forbindelse med betingelserne, er du meget velkommen til at kontakte vores support her

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser er gældende for alle leverancer fra combicool.dk, medmindre andet er skriftligt aftalt mellem køber og combicool.dk.
 
combicool.dk forhandler udelukkende til kunder bosat i Danmark. Derfor er reglerne kun gældende indenfor Danmarks grænser. Dette indbefatter ikke Færøerne og Grønland.

Betaling

Hos combicool.dk er det muligt at betale med Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Eurocard, Elektronisk faktura eller via. Bank overførsel. Faktura beløbet bliver trukket på dit kreditkort når varerne afsendes.

Vi tilbyder at sende vores varer til off. institutioner samt erhverskunder via. elektronisk faktura eller standard faktura. Skriv til os på salg@combicool.dk 

 

combiccol.dk benytter et betalings modul fra danske epay. Betalings modulet er PCI-certificeret (Payment Card Industry) og opfylder derfor alle sikkerheds krav, som kræves af PBS.

Priser

Alle priser på combicool.dk angives inklusive moms og afgifter, samt inklusive fragt. Der tages forbehold for prisstigninger, pris fejl, valuta ændringer, afgifts ændringer, udsolgte varer, udgående varer, force majeure og trykfejl.

Levering

De bestilte varer fremsendes med DHL, fragtmand eller Post Danmark. Såfremt det ikke er muligt at fuldføre leveringen ved første udsendelse, vil varen forsøgt genudleveret næste efterfølgende hverdag. Hvis vare er afsendt via. Post danmark, vil post danmark efterlade oplysninger om, hvor varen kan afhentes.

Ved alle varer i butikken er den estimerede afsendelses dato anført. Den forventede leveringstid er 5 arbejds dage fra afsendelses dato. Afsendelses dato står oplyst på hver vare. Det er en vejledende dato der er regnet i arbejdsdage ud fra om varen ligger på lager hos leverandøren.

Den afsendelses dato der står angivet på varen, er således en forventet dato og ikke nogen 100% garanti for, at du har produktet på det angivne tidspunkt. De fleste varer overholder denne leveringstid, og bliver i mange tilfælde også leveret hurtigere end det oplyste.

Der kan opstå uventede situationer som produktions problemer, transport skade, fejl i varen, udsolgt på lager mv. Da combicool.dk ikke har nogen form for lagerstyring hos leverandøren, kan combicool ikke give dig som kunde besked om forsinkelser, hvis ikke leverandøren giver os besked. 

combicool.dk kan ikke gøres ansvarlig for nogen form for ekstraomkostninger, der er blevet påført vores kunder pga. afvigelser fra det angivne leveringstidspunkt eller produkt fejl og mangler.

Det kan forekomme, at én ordre leveres af flere omgange alt efter om ordren indeholder lager varer eller skaffe varer. Der tilføjes ikke yderligere fragt gebyr ved del leverancer.

Med Post Danmark leveres varen dagen efter afsendelse. Alle varer der leveres med fragtmand leveres helt til døren. Det er ikke muligt at skrive på ordren hvilken dag eller tidspunkt, man ønsker varen leveret.

OBS: Hvis du vælger, at din ordre må stilles på adressen, så er det på dit eget ansvar. Du kan herefter ikke reklamere for fragt skader på produktet. Husk at varer der sendes med Post Danmark stilles ikke på adressen.

Combicool.dk anbefaler altid, der er en person på adressen, der kan kvittere for modtagelsen. 

Modtagelse af varer / fejl levering af varer

OBS: Ved modtagelse af varer skal kunden kontrollere, at varen er intakt og ikke har lidt overlast i forbindelse med transporten. Kvitter aldrig før du har gennemgået hele leverancen. 

Ved kvittering for modtagelsen, skriver du også under på at varen er intakt ved leveringen.

OBS: Kunden skal endvidere kontrollere at forsendelsens indhold svarer overens med følgesedlen. Såfremt, der forekommer uoverensstemmelser eller mangler, skal dette oplyses combicool.dk inden for 7 dage fra modtagelses dagen.

Modtager du en anden vare end det bestilte, skal du bruge vores reklamationsformular

Synlige skader

Bære emballagen tegn på skade ved modtagelsen, skal du åbne pakken i overværelse af fragtmanden eller postbuddet. Kan fragtmand eller postbud ikke vente på at pakken åbnes, skal du modtage pakken med forbehold på kvitteringen.

Såfremt leverancen viser sig at være beskadiget, påføres kvitteringen nægtet modtagelse. Leverancen returneres herefter af fragtmanden eller postbuddet. Straks herefter skal du give os besked på fragt skaden via vores reklamationsformular - husk at notere, at der er nægtet modtagelse.

Såfremt eventuelle skader først opdages efterfølgende, dvs. efter leverancen er blevet åbnet, skal du rette henvendelse til det lokale postkontor eller fragt selskabet. Emballagen bør i dette tilfælde bevares for eventuel senere besigtigelse.

Ved sager med synlige skader, oprettes en sag under Opret reklamation

Fortryelses- og reklamationsret

Som forbruger har du altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på nettet. For at gøre brug af denne ret, er du pålagt at gøre indsigelse SENEST 14 dage efter du har modtaget din vare. Når der er gjort rettidig indsigelse, har du yderligere 14 dage til at returnere varen til os.

Du betaler selv for returforsendelsen, men vi anbefaler at du benytter en forsendelsesmetode, der tillader dig at benytte en track & trace service, så du kan følge forsendelsen og dermed har et håndgribeligt bevis til rådighed, såfremt noget skulle gå galt undervejs.

Såfremt en vare ikke returneres i ubrugt stand, vil vi foretage en vurdering af værdiforringelsen, og modregne denne i den endelige kreditering.

Vi tilbagebetalervarensprissamt forsendelsesomkostninger, senest 14 arbejdsdageeftervi harmodtagetvarerne.

OBS: For at undgå værdiforringelse af en returvare, anbefaler vi undlad at tage varen i brug, hvis du agter at sende den retur. Behold originalemballagen og undlad at beskadige- påklistre- eller skrive på den. Anskaf og benyt en decideret returemballage (papkasse el. lign.).

Hvis en returvare ikke kan krediteres fuldt ud, retter vi henvendelse til dig ummidelbart efter varen er modtaget og kontrolleret på vores lager.

Du har altid 24 måneders reklamationsret. Har du spørgsmål i fbm. din retursag, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon eller mail